Markanızın (veya işletmenizin) modern dünyada ayakta kalmasını istiyorsanız reklam vermeniz çok önemli. Starbucks gibi dev firmalardan küçük işletmelere kadar sayısız örneği var. Uzak ve yakın tarih “reklam abartılıyor” dedikten sonra başarısız olan marka hikayeleriyle dolu.
Kuşkusuz Instagram dijital reklamcılığın en önemlilerinden biri. Instagram ve Facebook üzerinden reklam vermek hemen hemen tüm sektörlerin faydalanması gereken bir fayda. Bunu destekleyen verilerden çok kısa söz etmek gerekirse:
- 2024 senesinde Instagram 1.5 milyar aylık aktif kullanıcı sayısına ulaştı. Instagram tüm kitlelere erişebilen, kitleler üstü bir mecraya dönüştü diyebiliriz.
- UK Business Coaching kaynağına göre Instagram etkileşimin en yüksek olduğu mecralarda ilk üçte. Bu da doğru reklamın başarı getirme olasılığını yükseltiyor.
- Meta (Facebook, Instagram, Messenger, Whatsapp) dünyanın en geniş ve detaylı veri havuzlarından birine sahip. Reklam verenleri yeni ve dinamik hedefleme seçenekleriyle sürekli besliyor.
- Özellikle E-ticaret Instagram’da altın senesini yaşadı ve başarısını sürdürmeye devam ediyor. Instagram içerisinde envanterli reklam ve doğrudan alışveriş seçenekleri pozitif sonuçlar getiriyor.