PorsiOn İçin Neler Yaptık? - Nette Ajans

Nette Ajans
Nette Markalar
3 min
21 Oct 2024
PorsiOn İçin Neler Yaptık? - Nette Ajans

PorsiOn Markasını Neden Seviyoruz?

Nette Ajans olarak tüm markalarımızı sanki doğumundan itibaren biz inşa etmişiz gibi benimsiyoruz.


Uzun ve güzel yıllardır beraber çalıştığımız PorsiOn da bu markalardan biri. PorsiOn hem kreatif görsel tasarımının enerjik renklerini çok sevdiğimiz hem de yeni fikirlere açık olmasına hayran olduğumuz bir marka.


Bu makalemizde sıkıcı bir gövde gösterisi yapmamaya dikkat ederek, PorsiOn markamıza neler katmışız özetleyeceğiz. 


Keyifli okumalar dileriz.

B2B Mi B2C Mi? Her İkisi De! 

Porsion özel bir marka. Türkiye’ye hem perakende hem de B2B hizmet sunarak değer katan bir konumda. Normal yaklaşım “her birine ayrı web sitesi ve domain alalım!” şeklinde olurdu. Biz bunu biraz esnettik.

Web sitemizi daha ilk bakışta kaliteli, iştah açan görseller ve marka renkleriyle donattık. Akabinde UX kuralları gereği ziyaretçiyi gitmek istediği yere, direkt yönlendiren seçeneklerimizi ekledik. B2B için Horeca, B2C için Perakende seçeneği.

İki web sitesinde de hem SEO hem de UX açısından kusursuz bir akış olmasına özen gösterdik. Tüm ziyaretçilerin hem iştah hem de güven duymasını sağlayacak bir sonuç bizi tatmin etti.

Bitirdiğimizde iştahımız kabarmıştı ama olsun! 

Sosyal Medya Da Lazım! 

PorsiOn için sosyal medya olmazsa olmaz bir kulvardı. Aslında tüm markalar için öyle fakat bazı markalar için dijital kimlik daha kritik.

Hem mevcut kitlenin sadakatini perçinlemek hem de yeni kitlelere erişebilmek için yalnızca Türkiye’nin en iyi marketlerinde bulunmak yetemezdi. PorsiOn gibi bir markanın güçlü duruşuna yakışan dijital varlığı olmalıydı.


Metin yazarlarımız B2B ve B2C için ayrı hedef kitle çalışmaları yaptılar. Saptadığımız hedef kitlede markamızın tecrübeli elemanlarından da veri aldık. Bu kitlenin engellerini içsel, dışsal ve felsefi olarak analiz ettik. 

Veriler ışığında etkileşim alma oranı yüksek, kreati kalitesi tatmin eden fikirler ürettik. Bu fikirleri entegre ettiğimiz sosyal medya stratejisini markamıza sunduk. Onay aldıktan sonra üretim ve planlamaya koyulduk.


B2B ve B2C için ayrı sosyal medya kanalları kurduk. Hedefe özel yol haritalarıyla operasyonlarını yönettik.

Bugün PorsiOn için yeni fikirlerimizi derledikten sonra blog yazımızı da hazırlamaya karar verdik. Sosyal Medya kulvarında yeniliklere açık bir markayla çalışmaya bayılıyoruz.

Hem Dijitalde Hem Fuarda PorsiOn

Sosyal medyalarımızı markanın gücünü yansıtacak şekilde güçlendirirken Google Ads, SEO ve Meta Ads reklamları çıktık. Hem iş hem de son kullanıcı kulvarında markanin bilinirliğini güçlendirdik.

Girişken bir marka olan PorsiOn fuarlarda, etkinliklerde de boy gösteriyor elbette. Fuarlarının stand tasarımı, standların metinleri ve üretilmesi süreçlerinde talep ettikleri desteği sunduk.

Peki Sonuçta Ne Oldu?

Bugün PorsiOn çalışmaktan zevk duyduğumuz, yeni içerik fikirlerine açık, güçlü bir marka. Bu güce ulaşmasına vesile olduğumuz için çok mutluyuz.

Hem satışlara hem de marka prestijine ve bilinirliğine katkıda bulunan desteklerimizi sürdürüyoruz. 


İyi ki varsın PorsiOn! 

Bir avuç çerez?
Nette Ajans sağlanan hizmetlerin iyileştirilmesi ve web sitesinde en iyi deneyimi yaşamanızı sağlamak için çerezleri kullanır.
KABUL EDİYORUM Çerez Politikası
close