Sürekli gelişen ve değişen bir dünyada yaşıyoruz. Herhangi bir konuda bilgi sahibi olmak, öğrenmek ve gelişmek hiç olmadığı kadar kolay. Fakat gelişim de o kadar hızlı ve çeşitli ki ayak uydurmak her geçen gün zorlaşıyor.
Doğal olarak operasyonlarıyla meşgul olan markalar pazarlama süreçleri için uzman arayışına giriyorlar. Tasarım, metin, video, fiziksel reklamlar, ATL ve BTL reklam türleri, gerilla pazarlama, dijital pazarlama… İnsanı biraz bunaltıyor öyle değil mi?
Kesinlikle öyle! Bundan ötürü markalar pazarlama süreçleri için reklam ajanslarıyla anlaşırlar. Bir markanın hem dijital hem de fiziksel olarak varlığını inşa edip, koruması oldukça kritiktir.
Aksi takdirde hem potansiyelinin hatırı sayılır kısmını kazanca çeviremezsiniz hem de en ufak krizde ciddi zarar görecek, kırılgan bir yapıda olursunuz. Markanızın çok yönlü olarak varlığını inşa etmesi ve sürdürmesi oldukça kritiktir.
Burada devreye iki seçenek girer: Niş ajanslardan farklı uzmanlıklar almak veya 360 Derece Hizmet Ajansı ile çalışmak.
Peki, bu iki seçenek arasında neden tam hizmet reklam ajansları, yani 360 derece hizmet sunan ajanslar daha avantajlı ve güçlü bir çözüm sunar?